Aktiviti Mingguan (7 May 2011)

Weekend ni tiada aktiviti yang berfaedah aku buat. Semuanya kurang menjadi. Mengecat pagar cancel (tiada reply dari pengecat). Repair alarm pun cancel. Janji hari ni, tapi call tak angkat. Macam ni lah selalunya sampai setahun tak settle-settle (Aku akan buat aduan dekat Tribunal Pengguna nanti).

Petang jaga budak sebab mak dia keluar meronggeng. Petang yang panas buat kitorang tidor dalam aircond sampai petang.

Malam lak member ajak lepak kat tempat minum yang ada aura punya (naik suspen lak bila dia ckp cam tu). Member yang agak lama tak jumpa (drummer gua). Lepak bincang-bincang pasal projek baru dan nak start balik aktiviti jamming.

Masih dalam pertimbangan aku sebab aku terlalu sibuk dengan pelbagai komitmen lain yang membuat aku terpaksa menggantung sementara gadget-gadget aku.




No comments:

Post a Comment